Социалните мрежи са нашият втори свят. Прекарваме в тях изключително много време, грижейки се за това да имаме запомнящо се присъствие сред обществото, профилът ни да прави впечатление, а информацията, която поднасяме на аудиторията, да е актуална, да е интересна, но най-вече различна. Именно това прави съвременната реклама в социалните мрежи толкова популярен метод за създаване и развиване на бизнес, правейки бранда известен и отличим.
Все повече онлайн магазини намират своето място в подобни платформи, които осигуряват директна връзка с потребителите, помагайки и за създаването на трайни отношения. Фейсбук е сред най-предпочитаните места, където можем да заявим себе си, бизнеса си, също както и да ангажираме вниманието на потенциалните клиенти, така че да мислят за нас дълго време.
Защо да изберем реклама в социалните мрежи
Подобна стратегия работи успешно в повечето случаи, защото фокусът е насочен към увеличаването на успеха посредством подробно проучване на пазарната ниша и дори конкурентите. Клиентите могат свободно да изразяват своите мнение, което помага за това да изготвим статистика с цел подобряване на обслужването и не само. Предимствата на подобен вид реклама в социалните мрежи са многобройни, или с други думи:
- Търсенето и продажбите се увеличават, а респективно и приходите;
- Брандът става още по-разпознаваем, което е гаранция за бизнес успех;
- Възможност за получаване на коректна обратна връзка, която работи изцяло в полза на онлайн магазина;
- Таргетиране на целевата аудитория – по този начин се стига до повече клиенти, отсявайки пасивните;
- Подобряване на бизнеса с минимален бюджет – големите инвестиции остават в миналото, защото вече е възможно да се постигнат добри резултати и с малко пари;
- Трайно присъствие в интернет пространството – за да направите впечатление, Вашето рекламно съобщение трябва да бъде видяно поне няколко пъти, за да бъде запомнено от клиентите;
- Увеличаване на разпознаваемостта – достига се до много по-широк кръг от хора, които прекарват много време в дигиталната среда;
- Рентабилност при провеждането на реклама в социалните мрежи;
- Дългосрочен отзвук – веднъж забелязани, имате шанс да останете трайно в съзнанието на клиента.
Рекламата в социалните мрежи е ефективен метод за управлението на продажбите в платформи като Facebook. Когато целите са ясни, то и резултатите ще са добри – може да се постигне възвръщаемост до 1300% при правилно проведена кампания, базирана предварителни проучвания.
Какви са предимствата на Facebook кампаниите от Digital Expert
В търсене на най-доброто решения за своя бизнес, рано или късно, с много или по-малко усилия, го откриваме. След този преломен момент настъпва и така желаният успех, който се изразява и с подобрение на финансите, на печалбата. За да се случат нещата по-скоро, е правилно да заложим на реклама в социалните мрежи, която да изведе бранда ни на предните позиции, да го направим привлекателен за потребителите, които ще ни предпочетат, ако ангажираме вниманието им с атрактивни цени и продукти.
Digital Expert е маркетинг фирма, която предлага реклама в най-големите социални мрежи като Facebook и Instagram, като водещите предимства на провежданите кампании са:
- Оптимизиране на месечните разходи и фокусиране върху продуктите, които са потенциално най-печеливши;
- Ретаргетинг за подобряване качеството на комуникация;
- Кампании за таргетиране на международно ниво;
- Въздействие върху потребителите, което подобрява търсенето, а след това и покупателната стойност;
- Добавяне на допълнителна стойност върху всяка една маркетинг стратегия, които се провежда;
- Изпращане на въздействащи послания със смислено съдържание, което има за цел да предизвика интерес за покупка и изобщо за посещение на дадения онлайн магазин;
- Повишаване на възвръщаемостта, следейки за това кой продукт каква печалба носи и какви са пропуснатите възможности, ако има такива;
- Изготвяне на подробни анализи, които дават ценна обратна връзка, за да послужи тя впоследствие за подобряване на бизнеса.
Професионалната реклама в социалните мрежи е основно средство за оптимизиране на дейността, за все по-трайното и оригинално присъствие на бранда в интернет пространството, в което си струва да се инвестира.